Ο ταξιτζής και η καλόγρια


Ένα βράδυ μπαίνει σε κάποιο ταξί μια καλόγρια. Ο ταξιτζής την κόβει καλά-καλά και προσέχει τις καμπύλες της καθώς αυτή βολεύεται στο πίσω κάθισμα.

Ενώ αυτός οδηγούσε αυτή άλλαξε στάση και κάθισε με τα πόδια ανοικτά χωρίς να το αντιληφθεί πως ο ταξιτζής είχε κολλήσει τα μάτια του στο καθρεφτάκι του κοιτώντας την.



Για να σπάσει τον πάγο αρχίζει:
  • Τι γνώμη έχεις για το σεξ, αδελφή;
  • Πιστεύω πως κάτω από κάποιες προϋποθέσεις είναι σωστό.
  • Και ποιες προϋποθέσεις είναι αυτές;
  • Το να είναι και οι δύο ορθόδοξοι, να εξομολογούνται συχνά και να είναι ανύπαντροι.
  • Εγώ είμαι ανύπαντρος, εξομολογούμαι κάθε βδομάδα και είμαι ορθόδοξος. Δεν έρχεσαι μπροστά να συζητήσουμε καλύτερα;
  • Και βέβαια τέκνο μου.

Περνάει μπροστά και ο ταξιτζής συνεχίζει:
  • Εσύ να πούμε είσαι παρθένα, αδελφή;
  • Και βέβαια.
  • Και δεν έχεις δει ποτέ το πουλί ενός άντρα;
  • Οχι!
  • Θες να το δεις;
  • Αφού δεν το απαγορεύει ο Θεός, ναι.
  • Ο ταξιτζής στρίβει δεξιά σε μια αλάνα και ξεβρακώνεται μπροστά της.
  • Νάτος. Αυτός είναι. Τον φωνάζω Μητσάρα.
  • Πωπωπω. Είναι μεγάλος.
  • Και βέβαια. Δεν μου λες. Θες να τον γλύψεις λίγο;
  • Ναι, αλλά δεν ξέρω πως.
  • Θα σου λέω εγώ.


Με τα πολλά πείθει ο ταξιτζής την καλόγρια να του πάρει μιας πρώτης τάξεως πίπα, μετά από την οποία ξεσπάει σε γέλια:
  • Σε κορόιδεψα! Είμαι καθολικός, παντρεμένος με τέσσερα παιδιά και έχω 23 χρόνια να πάω στην εκκλησία.
  • Ε δεν πειράζει. Κι εμένα με λένε Κίτσο και πάω σ'ένα μπαλ-μασκέ...