Το κινητό του μαλάκα


Μια παρέα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό..

  • Γεια σου μωρό μου! Είσαι στο κλαμπ;
  • Ναι καλή μου!
  • Αγάπη μου δεν θα το πιστέψεις, αλλά είμαι μπροστά στου Gucci, και υπάρχει ένα πανέμορφο μινγκ προσφορά στη βιτρίνα !
  • Πόσο κάνει καλή μου;
  • Το σκοτώνουν! Μόνο 6.000 ευρώ! Το πιστεύεις;
  • Μα δεν έχεις ήδη πολλά παλτά;
  • Σε παρακαλώ αγάπη μου, είναι μοναδικό!
  • Καλά, καλά, πάρτο!
  • Σ’ ευχαριστώ καρδιά μου! Α, για να μη σε κρατώ πολύ, πέρασα από τη Mercedes το πρωί και είδα το νέο κάμπριο!
  • Πέθανα! Μίλησα στον πωλητή, κι αυτό που έχει στην έκθεση έχει δέρματα, υδραυλικά, ηλεκτρικά, τα πάντα! Χρώμα χρυσό! Τι λες;
  • Έλα τώρα γλυκειά μου! Έχουμε ήδη πολλά αυτοκίνητα!
  • Μα μου είχες υποσχεθεί ότι μπορώ να πάρω ένα κάμπριο!
  • Πόσο κάνει;
  • Δεν θα το πιστέψεις, αλλά ο πωλητής είπε ότι θα μας το αφήσει μόνο 100.000 ευρώ, full extra, με το κλειδί στο χέρι!
  • Καλά, καλά, άντε πάρτο!
  • Μωρό μου σε λατρεύω! Είσαι ο καλύτερος σύζυγος που θα μπορούσε να έχει μια γυναίκα!
  • Ελπίζω να μην το παρακάνω, αλλά θυμάσαι το ταξίδι που είχαμε κάνει στο Παρίσι;
  • Θυμάσαι το ξενοδοχείο με την πισίνα και τα γήπεδα του τένις;
  • Πουλιέται! Το είδα το πρωί στο μεσιτικό γραφείο. Αν το αγοράζαμε θα είχαμε το τέλειο μέρος να μένουμε τους κρύους μήνες του Χειμώνα!
  • Να σου πω, το είχα σκεφτεί κι εγώ! Πουλιέται είπες;
  • Αλήθεια; Να πάω τότε να κάνω μία προσφορά; Ξέρεις δεν είναι πολύ ακριβό και θα ταίριαζε στον τρόπο ζωής μας!
  • Πόσο το έχουν;
  • Μόνο 3.000.000 ευρώ αγάπη μου! Είναι ευκαιρία!
  • Νομίζω ότι έχουμε κάποια λεφτά στην άκρη! Πήγαινε και κάνε μια προσφορά, αλλά με τίποτα πάνω από 2.500.000 ευρώ!
  • Τελικά η σημερινή μέρα είναι καταπληκτική! Δεν βλέπω την ώρα να σε πετύχω το βράδυ στο σπίτι για να το γιορτάσουμε!
  • Τα λέμε το βράδυ καλή μου! …ενώ όλοι μέσα στη σάουνα έχουν μείνει άναυδοι…

…τότε ο τύπος κλείνει το κινητό και φωνάζει δυνατά:

  • «Ρε σεις! Ποιανού μαλάκα είναι αυτό το κινητό;»