Τοτός - Μαλακία


Τσακώνει τον Τοτό ο πατέρας του να τραβάει μαλακία και τον αρχίζει στα βρισίδια:

  • Ρε κωλόπαιδο, πάλι μαλακία τραβάς, δεν σου είπα να μην σε ξαναπιάσω να τον παίζεις;
  • Αφού ρε πατέρα δεν μου δίνεις λεφτά να πάω στις πουτάνες τι θες να κάνω;

Δίνει ο πατέρας του Τοτού πενήντα ευρώ να πάει στις πουτάνες.

Στο δρόμο ο Τοτός βλέπει την γιαγιά του και του λέει:

  • Που πας, Τοτέ μου ,και τρέχεις;
  • Ο πατέρας μου έδωσε πενήντα ευρώ να πάω στις πουτάνες.
  • Τι λες ρε μαλακισμένο που θα πας να δώσεις πενήντα ευρώ της ξένης γυναίκας, γιατί κάνεις έρωτα μαζί μου να κρατήσεις και τα  πενήντα ευρώ;

Ο Τοτός κάνει έρωτα με την γιαγιά του και το βράδυ που πάει σπίτι του λέει στον πατέρα του αυτά που έγιναν.
Πιάνει ο πατέρας τον Τοτό και τον πλακώνει στο ξύλο και του λέει:

  • Ρε κωλόπαιδο την μάνα μου πήγες και γάμησες;

Και ο Τοτός του λέει:

  • Γιατί όταν γαμάς εσύ την δικιά μου σου λέω εγώ τίποτα;